fredag, januari 09, 2009

19 Dec

Då skrev jag mitt förra inlägg.
Nu sitter jag här och skäms lite.

Så jag ska ta mig i kragen och Önska alla ett Gott nytt 2009,
detta fridens år.

Måste erkänna att jag verkligen satt här och deppade lite,
när telefonen Ringde :-) En Kvinna ringer och vill ha mitt Kontonummer,
Hmm ett ögonblick säger jag och stönar till högt och ljudligt.
Inte på grund av att det är en kvinna som ringer utan för att jag i uppstigningsfasen klappar knäet i sängbordet....Aaaaaaaaj Buuhuuu.

Och allt detta elände med A kvar i telefonen och jag Naken springandes ut i köket för att rota fram mitt kontonummer...
Det hade endast kunnat vara värre om hon hade ringt ett videosamtal (haha)

Av hänsyn till er som läser denn blog så väljer jag att denna gång inte bifoga någon bild.

2009 I´m Back ;-)Naken Nyvaken och Nyrik.... Kram

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hoppas väl som verkligen att dä vars som en vettig mänska som skullan ha kåntonumeren...så int bjärnan kom å ta de...så där om du skult bli klok i efterhand!?! *ler*

Eller, hur det nu ska va!

Tack för i kvällan...det va roligt!

Kram på de!